Convertirse en biligüe // Becoming bilingual

Galenglish

Fai un tempo, unha persoa aconselloume non escribir no meu blog fotográfico en galego, para poder darlle unha maior difusión.E fíxome cavilar.

O caso é que non podo renunciar a escribir en galego; pois é a lingua na que penso, e na que mellor me expreso. Sem embargo, a idea de dar mais alcance ao blog é tentadora, así que, tendo en conta que teño moitos amigos mais alá dos Pirineos, tomei a decisión de postear a partir de agora tamén en inglés. Porque os meus amigos castelán-parlantes poden entender perfectamente si escribo en galego, e para os de mis aló pouca solución lles daría escribindo en castelán.

É probable que debido ao dobre esforzo (o meu inglés non é moi bo), os meus post sexan menos frecuentes, pero tampouco é que sexa moi pródigo. E penso que ha de valer a pena.

Eso si, agora o blog vai parecer unha desas revistas dos avións… XDDD

Some time ago, someone advised me don’t writing my photo blog in Galician, to give it a greater diffusion. And he made ​​me ponder.

The fact is that I can not give up writing in galician; it’s the language in which I think, and which I express myself better. However, the idea of giving more scope to the blog is tempting, so, considering that I have many friends beyond the Pyrenees, I have decided posting now also in English. Because my Spanish speakers friends can understand me perfectly if I write in Galician, and for those beyond I would not give any solution writing in Spanish.

It’s probably that due to double effort (my English isn’t very good), my posts became less frequent, but neither I’m not very lavish. And I think it will be worth.

Of course, the blog will now look like one of those magazines in the airplanes… XDDD

Deixar unha resposta

